Ağaç Ev Sohbetleri 162


 Ağaç Ev Sohbetleri etkinliğinin 162ci serisine kadar geldik. Bu haftaki Ağaç Ev Sohbetleri'nin konusu DeepTone tarafından gelmiş.

Ağaç Ev Sohbetleri'nin Konusu: "Kitap okurken kitaba notlar alır mısınız? Satırların altını çizer misiniz? Nasıl çizersiniz? Kitaplarınızı kaplar mısınız?"

Kitap okurken üzerinde mutlaka karalama yaparım. Elimde her zaman bir kalem olur ve yazar çizerim. Hatta bazı kitapların arkalarında boş sayfalar var oralara önemli yerleri ve aklımda kalan olayları  kısa kısa özet şeklinde yazarım.

Özellikle kitaplarda bazı söylenen sözler oluyor onların altını kesinlikle çizerim :) Mesela Bircan Yıldırım'ın yazmış olduğu Hayat Cesurlara Torpil Geçer kitabında bir çok yeri karalamışımdır. bunlardan şuanda aklıma gelenlerden birisi Vaveyla'nın söylediği "İnsana şu hayatta en zor gelen şeylerden biri de kendisini olduğu gibi kabul edebilmesidir." sözü oldu. bunun altını kesinlikle çizdim.  :) Bu ve bunun gibi sözler bana hep ilham veriyor o yüzden böyle karalıyorum. 

Kitapları kaplamayı pek sevmiyorum, yıpranmış kapak orjinal kapağından ve tozlanmış yapraklarına kadar olan hepsi daha çok hoşuma gidiyor. :) Böyle gıcır gıcır olunca sanki hiç elime almamışım gibi hissediyorum. :) Okul kitaplarımı dahi kaplamazdım :D 

Subscribe Our Newsletter

avatar
"Benim kim olduğumu merak ediyorsan, beni bilenlere sor onlar benden daha iyi anlatır."

Article Top Ads

Parallax Ads

Article Center Ads

Article Bottom Ads