Yine mi Spam Yorumlar

Bıktık artık yaa gerçekten bıktık... :@  Blogger'in yaptığı geliştirmeler sonucunda yorumlar bölümünde bulunan reCAPTCHA özelliği yüzünden yorumlarımız sürekli spama düşüyor. Bunun önüne henüz geçemedik ve yaptığı güncellemeler sonucunda kendi yorumlarımız bile spama düşüyor. 

Bundan 2 gün öncesinde yapılmış yorumlar bile spama düştüğünü gördüm. Bunun için araştırmalara devam ettim ve bir sonuca ulaşamadım. Tek ulaşabildiğim Google'ın yorum alanımızda bulunan Gizlilik Politikası ve Hizmet Şartları'nın sürekli güncellenir durumda olmasıdır. Bu yaptığı güncellemeler yüzünden bizim yaptığımız yorumlar reCAPTCHA ile beraber olunca hop spama gidiyor. 

Bunun çözümü ise çok basit spam yorum bölümünü sürekli kontrol etmek :D Burayı alışkanlık haline getirmemiz gerekli. Çünkü ummadığımız anda kendi yorumlarımız bile spama düşüyor. 

Spam yorumların önüne geçmeye her ne kadar çalışırsam çalışayım maalesef bir çözüm yolu bulamıyorum. Araştırmalarım sürekli devam ediyor umarım bu soruna tez zamanda bir çözüm bulabilirler. Eğer sizlerinde bu konu hakkında ulaştığı bir çözüm yolu var ise bizlerle paylaşırsa sevinirim. 

Subscribe Our Newsletter

avatar
"Benim kim olduğumu merak ediyorsan, beni bilenlere sor onlar benden daha iyi anlatır."

Article Top Ads

Parallax Ads

Article Center Ads

Article Bottom Ads